Szociális ügyek
Beküldte szerkeszto be Tuesday, 29 April 2014Csatolmány | Méret |
---|---|
Dokumentum ápolási díj megállapításához | 4.82 KB |
Csatolmány | Méret |
---|---|
Dokumentum ápolási díj megállapításához | 4.82 KB |
20. A Hivatal feladatai
A Hivatal tevékenysége Somlóvásárhely Közös Önkormányzati Hivatalának Képviselő-testülete és annak bizottságai munkájának elősegítésére irányul, ellátja a jogszabályokban meghatározott feladatokat, valamint előkészítő, szervező, végrehajtó, ellenőrző, szolgáltató tevékenységet folytat.
20. 1. A Hivatal a Képviselő-testületek tevékenységével kapcsolatban:
szakmailag előkészíti az önkormányzati rendelettervezetet, a testületi előterjesztést, a határozati javaslatot, valamint vizsgálja a törvényességet,
nyilvántartja a Képviselő-testületek döntéseit,
szervezi a Képviselő-testületek rendelkezéseinek végrehajtását, a végrehajtás ellenőrzését,
ellátja a Képviselő-testületek munkájával kapcsolatos egyéb nyilvántartási, ügyviteli és adminisztratív feladatokat.
Az előterjesztések elkészítésében, illetve döntés-előkészítési munkáiban a jegyző utasítása alapján a Hivatal valamennyi dolgozója köteles közreműködni.
A testületi előterjesztések előadója a polgármester, illetve a jegyző.
20. 2. A Hivatal a Képviselő-testületek bizottságainak működésével kapcsolatban:
biztosítja - a feladat jellegének megfelelően - a bizottság működéséhez szükséges ügyviteli feltételeket,
szakmailag előkészíti a bizottsági előterjesztést, jelentést, beszámolót, egyéb anyagokat,
tájékoztatást nyújt a bizottsági kezdeményezés megvalósítási lehetőségéről, valamint szakmailag véleményezi a bizottsághoz érkező kérelmet, javaslatot,
gondoskodik a bizottsági döntés nyilvántartásáról és végrehajtásáról.
20. 3. A Hivatal a képviselő munkájának segítése érdekében:
elősegíti a képviselő jogainak gyakorlását,
köteles a képviselőt a teljes hivatali munkaidőben fogadni és részére a szükséges felvilágosítást megadni, illetve intézkedni,
közreműködik a képviselői tájékoztatás megszervezésében.
20. 4. A Hivatal a polgármesterek munkájával kapcsolatban:
döntést készít elő, szervezi a végrehajtást,
segíti a képviselő-testületi munkával kapcsolatos tisztségviselői tevékenységet,
nyilvántartja a polgármesterek döntéseit.
20. 5. A Hivatal részt vesz az önkormányzatok intézményeivel kapcsolatos szervezési, irányítási, ellenőrzési feladatok ellátásában, szakmai segítő tevékenységet folytat.
20. 6. A Hivatal közreműködik a választások, népszavazások lebonyolításában.
20. 7. A Hivatal közreműködik az igazgatás szakmai kérdéseinek korszerűsítésében, más közigazgatási, önkormányzati hivatali szervekkel való kapcsolattartásban.
20. 8. A Hivatal a működés technikai feltételeit biztosító tevékenységi kört lát el, végzi az iktatást, irattározást.
A költségvetési szerv közfeladata:
A Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény (a továbbiakban: Mötv.) 84. § (1) bekezdése alapján a közös hivatal ellátja az önkormányzatok működésével, valamint a polgármester vagy a jegyző feladat- és hatáskörébe tartozó ügyek döntésre való előkészítésével és végrehajtásával kapcsolatos feladatokat. A hivatal közreműködik az önkormányzatok egymás közötti, valamint az állami szervekkel történő együttműködésének összehangolásában.
A költségvetési szerv alaptevékenysége:
A közös hivatal ellátja a Mötv.-ben és a vonatkozó egyéb jogszabályokban a számára meghatározott feladatokat Somlóvásárhely Közös önkormányzati Hivatal, Noszlop és Oroszi települések vonatkozásában. A közös hivatal feladatait részletesen a társult települések önkormányzatai által jóváhagyott, a közös hivatal működtetésére és fenntartására létrejött megállapodás tartalmazza.
Alaptevékenységek kormányzati funkció szerinti besorolása:
011130 Önkormányzatok és önkormányzati hivatalok jogalkotó és általános igazgatási tevékenysége
011140 Országos és helyi nemzetiségi önkormányzatok igazgatási tevékenysége
011220 Adó-, vám- és jövedéki igazgatás
013330 Pályázat- és támogatáskezelés, ellenőrzés
013360 Más szerv részére végzett pénzügyi-gazdálkodás, üzemeltetési, egyéb szolgáltatások
016010 Országgyűlési, önkormányzati és európai parlamenti képviselőválasztáshoz kapcsolódó tevékenységek
016020 Országos és helyi népszavazással kapcsolatos tevékenységek
016030 Állampolgársági ügyek
041210 Munkaügy igazgatása
044310 Építésügy igazgatása
061010 Lakáspolitika igazgatása
062010 Településfejlesztés igazgatás
076010 Egészségügy igazgatása
082010 Kultúra igazgatása
098010 Oktatás igazgatása
109010 Szociális szolgáltatások igazgatása
Székhelye: 8200 Veszprém, Megyeház tér 1.
Telefon: 06-88/579-300; Fax: 06-88/579-349
E-mail: hivatal@vemkh.gov.hu
Elérhetősége:
Telefon: 06/88-236-001
E-mail : jegyzo@somlovasarhely.hu
I. A Hivatal szervezeti struktúrája, felépítése:
Lehetséges szervezeti szintek |
A szervezeti szintnek megfelelő lehetséges vezető beosztások |
Konkrét vezetői beosztások megnevezése |
Felsőbb vezetői szint |
Jegyző |
Jegyző |
|
Aljegyző |
Aljegyző és Hatósági Iroda vezetője |
Középvezetői szint |
Irodavezető |
Pénzügyi Iroda vezetője Szociális Iroda vezetője Titkársági és Szervezési Iroda vezetője |
Az egyes vezetői szintekhez tartozó munkakörök és a munkakörökben foglalkoztatható létszám:
Vezetői szinthez tartozó beosztások |
Vezetőknek közvetlenül alárendelt munkakörök |
A munkakörben foglalkoztatható létszám (fő) |
Megjegyzés (teljes vagy részmunkakörre, csatolt munkakörre való hivatkozás) |
Jegyző |
Aljegyző Pénzügyi Irodavezető Szociális Irodavezető Titkársági és Szervezési Irodavezető Építésügyi és Városfejlesztési Iroda ügyintézői (építésügyi és beruházási ügyintéző) Közterület-felügyelet |
1 1 1 1
1
3
2 |
Teljes |
Vezetői szinthez tartozó beosztások |
Vezetőknek közvetlenül alárendelt munkakörök |
A munkakörben foglalkoztatható létszám (fő) |
Megjegyzés (teljes vagy részmunkakörre, csatolt munkakörre való hivatkozás) |
Aljegyző |
Hatósági ügyintézők |
2 0,5 |
Teljes Osztott munkakör |
Pénzügyi Iroda vezetője |
Pénzügyi ügyintézők |
9 |
Teljes |
Titkársági és Szervezési Iroda vezetője |
Titkársági ügyintézők, közszolgálati ügykezelők, hivatalsegédek, telefonközpont kezelő |
7 |
Teljes |
Szociális Iroda vezetője |
Szociális ügyintézők |
3 0,5 |
Teljes Osztott munkakör |
A költségvetési szerven belül a következő szervezeti egységek működnek:
Szervezeti egység |
Engedélyezett létszám (fő) |
Jegyző |
1 |
Aljegyző |
1 |
Titkársági és Szervezési Iroda |
8 |
Szociális Iroda |
4,5 |
Építésügyi és Városfejlesztési Iroda |
3 |
Pénzügyi Iroda |
10 |
Hatósági Iroda |
2,5 |
Közterület-felügyelet |
2 |
Összesen: |
32 |
Somlóvásárhelyi Közös Önkormányzati Hivatal Noszlopi Kirendeltség |
|
Cím: | 8456 Noszlop, Sport tér 7. |
Telefonszám: | (88) 505-820 |
E-mail: | hivatal@noszlop.hu |
Weboldal: |